İade, İptal ve Garanti Şartları

                                                                         İade, Nasıl İade Ederim?

İade etmek istediğiniz ürünleri; orijinal ambalajına

zarar vermeden ve yeniden satılabilirliğini bozmadan tekrar paketleyin.

 

Hesabım>Siparişlerim bölümünden ilgili siparişinizi seçerek iade formuna ulaşın.

Formu olabildiğince detaylı şekilde doldurup onaylayın.

Ekranınıza ve telefonunuza gelen iade kodunu bir yere not alın.

 

İade kodunuzu kullanarak herhangi bir Yurt içi Kargo şubesine hazırladığınız paketi hiçbir ücret

ödemeden teslim edin. Şubeden alacağınız gönderi kodunu kaybetmeyin.

 

İadenizin kontrolü artık bizde!

Paketiniz bize ulaştığında kontrol edilecek ve gerekli işlemler yapılacaktır.

 

Eğer bir sorun yaşarsanız müşteri hizmetlerimizden destek alın.

Müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz.

İade ve Değişim İçin Uygunluk Şartları

My kozmetik' de satılan tüm ürünler üretici ve ithalatçı firmaların garantisi altındadır.

My kozmetik iade işlemlerindeTüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. 


KAPIDA ÖDEMELERDE İADE MEVCUT DEĞİLDİR.! DEĞİŞİM SAĞLANMAKTADIR.!

Müşterilerimiz satın aldıkları ürünleri 14 gün içinde iade etme hakkına sahiplerdir.

İade etmek için gönderdiğiniz ürünlerde eksiksiz olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz.

Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilememektedir.


Ürünün faturası, iade formu, 14 günlük süre içerisinde iade edilecek ürünlerin orijinal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Ancak My kozmetik’in bazı kategorilerinde ürün ve hizmetlerin doğası gereği farklı iade koşulları uygulanabilmektedir. Ürün satın almadan önce genel iade prosedürüne göre farklılık gösteren ürünlerin aşağıda yer alan iade şartları öncelikli olarak geçerlidir.


İade etmek istediğiniz ürünlerinizi ürünle ilgili istatistiki çalışma yapılabilmesi için iade sebebinizi belirten bir not eki ve faturanız ile gönderiniz.


İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) kesilmelidir.

Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri, iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.


Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilmemesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.


İade işlemini başlatmak için 0850 640 03 38 nolu hattımızdan bizler ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.


İade edilen ürün; eğer siparişinizdeki promosyonları etkiliyorsa promosyonunun iadesi istenebilir, veya promosyon bedeli iade tutarınızdan düşülebilir. Kargo bedava promosyonundan yararlanılan bir siparişte ürünlerden birini iade etmek isterseniz, siparişiniz kargo bedava bareminin altında kalırsa kargo ücretinin kesintisi yapılacaktır. Eğer hediye ürün hak edişiniz olduysa hediyeyi iadenizle göndermediğiniz takdirde hediye ürünün de bedeli iadenizden düşecektir.


My kozmetik'e gelen ürünlerin iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi,

ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir.

Kredi kartına yapılan iadeler en geç 1-3 hafta içerisinde, havale ile yapılan ödemeler ise en geç 1 hafta içerisinde hesaba yansımaktadır.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, ithalatçı firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.


Kozmetik ürünlerin etkisi kişiden kişiye değişebilir. My kozmetik'den alınan ve kullanılan ürünlerin, alıcıları tamamen memnun etme garantisi yoktur.

Bu sebeple kişisel memnuniyetsizliklerden doğan ve geri satılabilmesi mümkün olmayan ürünlerde iade talepleri kesinlikle kabul edilmemektedir.


My kozmetik sitesinden yapılan tüm alışverişlerde, aldığınız ürünle ilgili olarak, ürünün yer aldığı paketin kargo görevlisinin yanında açılması ve eksik veya hasarlı ürünler için tutanak tutturulması gerekmektedir. Bu tutanakla birlikte yapılan başvurularda, mağduriyet hızla giderilmektedir.

İade ve Değişim prosedürümüz yukarıda bahsedildiği üzere Tüketici kanunlarına tamamen uygun olup, sipariş veren tüm üyelerimiz bu şartları kabul etmiş sayılmaktadır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR